Stel je voor dat je een gebouw deelt met een basisschool. Toch groeten leraren je niet of hebben ze na jaren nog steeds geen idee wie je bent. Dat kan ongemakkelijk zijn. Doen ze neerbuigend of speelt je eigen perceptie een rol? Dat er vanuit onderwijs op kinderopvang wordt neergekeken is soms een diepgeworteld idee. Hoe kun je hier doorheen breken?
Marieke

