In de kinderopvang heb je met veel verschillende kinderen te maken. Van sommige kinderen blijft het verhaal nog lang in je hoofd hangen. Misschien vraag je je af: wat zou er van ze geworden zijn? Hebben we het wel goed gedaan? Dit is het verhaal van David (niet zijn echte naam).
‘Hallo


Heel mooi artikel, het begon echt mooi! Zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Oprecht goed gehandeld de pedagogisch medewerker je bent rustig gebleven. Verdrietig zijn ( de emotie die je vertoonde) hoort erbij wij zijn als leiders op de groepen ook mens. Vind het concept wel mooi die verschillende ruimtes vooral die bovenbouw groep vervelen zich al snel, met die verschillende kamers is het nooit saai. Dankjewel voor het delen van dit artikel zeer leerzaam en mooie stukken.