Klachtenloket; ook voor ondernemers

Het Klachtenloket Kinderopvang is er voor ouders, oudercommissies en houders, voor bemiddeling, mediation en voor vragen en advies. Sinds dit jaar is er één landelijk Klachtenloket Kinderopvang. Hoe werkt dat?

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

Ouders maken steeds opnieuw discriminerende opmerkingen tegen het personeel. De kinderopvangorganisatie wil daarom het contract opzeggen, maar de ouder gaat daar niet mee akkoord. Wat doe je dan als kinderopvangondernemer? Je belt het Klachtenloket Kinderopvang.

Het klachtenloket is er niet alleen voor ouders of oudercommissies die een klacht hebben over hun kinderopvangorganisatie. Het klachtenloket is er ook voor ondernemers: houders, in vaktermen. Voor ouders én houders dus.

Voor vragen, voor bemiddeling, mediation en voor uitspraken bij geschillen. Kinderopvangorganisaties, peuterspeelzalen en gastouderbureaus, en hun klanten kunnen er terecht.

Serieus afhandelen

Het Klachtenloket Kinderopvang is ondergebracht bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen,

0
11

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.