Hoe maakt u het verschil?

Wat maakt u anders dan andere aanbieders? Wat kunt u doen om een hele eigen markt te creëren? In een reeks van vijf artikelen laat bestuurs- en bedrijfskundige Ronald van Rooden u op een andere manier kijken naar uw markt en uw eigen organisatie. Zeven stappen die u kunt zetten om te komen tot uw eigen, unieke positie in de kinderopvang. Deze maand de zevende en laatste stap: wat is er nodig voor een succesvolle uitvoering van uw ‘blauwe-oceaanstrategie’?

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

In het vorige artikel van deze serie ging het onder meer over het wegnemen van blokkades voor de klant. U bent met uw diensten immers alleen interessant als u waarde creëert voor de klant. Het afnemen van de dienst door de klant moet voor haar of hem zo makkelijk en eenvoudig mogelijk zijn. Anders gezegd: u wilt met uw kinderopvangorganisatie het verschil maken. Anders zijn dan andere aanbieders. Uniek zijn. Als u voor uw kinderopvangorganisatie scherp heeft wat u wilt zijn, duidelijk heeft hoe u waarde toevoegt voor de klant, dan komt het er op aan: hoe gaat u uw

0
30

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.