CompaNanny liet, met een NPS (Net Promotor Score) van 62, niet de minste organisaties achter zich zoals de ANWB, zorgverzekeraar CZ en de ING. De awards die Integron ieder jaar uitdeelt heten de Beleving Awards. De awards zijn bedoeld voor organisaties die het best presteren op het gebied van klantbeleving.
Kritische ouders
Bij CompaNanny zijn ze natuurlijk heel blij met de awards. Algemeen directeur Jiska Horn vertelt dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat bij de organisatie. ‘Tegenwoordig zijn er minder wachtlijsten binnen de kinderopvang en hebben ouders meer keuze, wat met zich meebrengt dat ouders kritischer zijn geworden. Door goed naar hen te luisteren zorgen wij ervoor dat we kwaliteit bieden. Dat zien we terug in een 8,5 voor onze medewerkers op de vestigingen en een 8,3 voor onze pedagogische werkwijze.’
Compliment
CompaNanny Atlas Arena kreeg de hoogste klanttevredenheidsscore van alle locaties. Jesse Hoogeveen, vestigingsmanager: ‘Ik ben er trots op dat onze ouders zo tevreden zijn over CompaNanny. Onze Nannies werken er hard aan om het beste te bieden voor kinderen en ouders en dan kun je geen mooier compliment van ouders krijgen dan een tevredenheidsscore van 8,6.’