Partnerblog – De integratie van de specialisten

Kindplanning, communicatie met ouders, facturatie, medewerkersplanning en verloning. Allemaal processen die onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden. Voor al deze belangrijke disciplines in de kinderopvang bieden Konnect, Ayton en Koc.online een geïntegreerde oplossing. Een vruchtbare samenwerking, waarin iedere partij zich richt op haar eigen specialisme, zonder dat je daar als klant wat van merkt.
1RobertSänger.jpg
Robert Sänger is directeur/bestuurder bij Sinne Kinderopvang in Leeuwarden.

Deze keer belichten wij Kocon. Kocon en zijn opvolger KOC.online, zijn systemen voor kindplanning. Sinne kinderopvang uit Leeuwarden maakt gebruik van Kocon én de diensten van Konnect en Ayton. Directeur/bestuurder Robert Sänger vertelt over zijn ervaringen.

“De softwareoplossingen van deze leveranciers hebben allemaal betrekking op verschillende delen van de bedrijfsvoering. Ieder onderdeel vraagt om zijn specifieke kennis. Ze zijn alle drie goed in hun eigen onderdeel en voor mij is het dan een combinatie van voordelen. Door die focus zorgen ze voor snelle tussentijdse aanpassing en vernieuwing. Daar ben ik blij mee!”

“Ik merk er erg weinig van dat ik met drie leveranciers te maken heb. Dat is een goed teken. De uitwisseling van gegevens wordt door de leveranciers onderling erg goed afgestemd. Ik heb daar niet meer aanspreekpunten door gekregen. Dat zou niet anders zijn bij een grotere leverancier met drie afdelingen. Ik heb eigenlijk nooit problemen ervaren in de technische performance door uitwisseling van gegevens.“

‘Kocon biedt goede tools voor de balans tussen personeelsinzet en aanwezige kinderen.’

“Sinne gebruikt al jarenlang Kocon voor de kindplanning. Kocon biedt veel functionaliteit op het administratieve vlak voor kindplanning. Kocon is een stabiele oplossing en ik denk dat KOC.online een heel belangrijke stap voorwaarts wordt. Kocon biedt goede tools voor de balans tussen personeelsinzet en aanwezige kinderen. Dat geeft je aan de voorkant al een sturingsmechanisme. De planners vinden Kocon in de dagelijkse werkzaamheden heel gebruiksvriendelijk. Het is gemakkelijk om het een collega aan te leren. Ze zijn ook heel erg tevreden over de helpdesk, ook al willen ze die natuurlijk zo min mogelijk nodig hebben.”

“Ik vind het een heel verstandige keuze van Kocon om de kracht van samenwerking te zoeken. Dat wat een ander al ontwikkeld heeft, dat hoef je zelf niet opnieuw te doen. Dat zorgt dat je sneller kan ontwikkelen en van de voordelen van een ander gebruik kan maken. Dat kan en mag en daar zijn we alleen maar blij mee!”

MEER WETEN OVER DEZE OPLOSSING?
Telefoon: 0464581696
Mail: info@koc.online
www.koc.online

Lees ook andere partnerblogs, bijvorbeeld over de software van Konnect of die van SDB Ayton

Deze bijdrage valt niet onder de verantwoordelijkheid van de redactie

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.