Sinds kort laten we een groepje medewerkers deze attentie zelf voorbereiden. Dit blijkt een enorm succes. Want het notitieboekje en de dromenvanger met een mooie opschrift (zie foto onderaan deze weblog) werd zeer enthousiast ontvangen. Dit blijven we zo doen.
Wat we nog meer blijven doen is het complimentenkaartje.Ter voorbereiding van deze dag hebben we alle klanten een complimentenkaartje gestuurd mer het verzoek dit kaartje van een compliment te voorzien voor onze medewerkers. Leuk voor ouders om te doen, nog leuker voor medewerkers om te krijgen. Op alle locaties prijken nu waslijnen met complimenten. Dat is toch fantastisch!
Ik zou dan ook de dag van de leidster (zo heten we al lang niet meer) willen omdopen naar de Dag van het Compliment. Met de complimenten aan iedereen.
De vorige keer schreef Jolanda haar blog over de babyactie: In aanloop van ons jubileumjaar 2017 hebben we een baby-actie opgezet. Ieder kwartaal dat we 21 nieuwe baby’s werven voor onze locaties, stoppen we € 5000 in ons jubileumpotje. Is het een succes?