Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Winnaars Prijs Beste Jaarverslag Kinderopvang 2012 gehuldigd

De twee winnaars van de Prijs Beste Jaarverslag Kinderopvang 2012 zijn bekend. In categorie 1 heeft Stichting Kindcentrum Elburg de award in de wacht gesleept. In categorie 2 was Stichting Kinderopvang Amersfoort de gelukkige winnaar. De Prijs werd voor het negende jaar op rij uitgereikt door het Waarborgfonds Kinderopvang en kenniscentrum Ruimte-OK.
Winnaars Prijs Beste Jaarverslag Kinderopvang 2012 gehuldigd

Dit jaar stuurden 94 kinderopvangorganisaties en peuterspeelzalen hun jaarverslag in. Uit deze inzendingen zijn zes genomineerden geselecteerd, verdeeld over de twee categorieën. Categorie 1 vertegenwoordigt organisaties met een omzet tot 3 miljoen euro en categorie 2 organisaties met een omzet hoger dan 3 miljoen euro.

Stichting Kindcentrum Elburg

Tijdens een bezoek aan de winnaars zijn de awards overhandigd. In Elburg namen Janny Knigge en Alinda van de Weg de prijs in ontvangst uit handen van Mark van Opzeeland (KPMG) en Martijn Arts (namens Waarborgfonds/Ruimte-OK). In het rapport spreekt de jury haar waardering uit voor ‘de doeltreffende vormgeving, toegankelijke schrijfstijl en doelgroepgerichtheid van dit jaarverslag. Treffend is dat er veel trots uit de verslaggeving blijkt.’

Stichting Kinderopvang Amersfoort

Voor Stichting Kinderopvang Amersfoort mocht Annegreet van Dijk de award in ontvangst nemen. Deze organisatie is een jaarlijkse topscorer en verdient daarom volgens de jury een speciaal compliment. Het jaarverslag 2012 is ook weer zeer transparant. De manier waarop de GGD-inspecties aan de orde komen ‘kan als voorbeeld voor andere organisaties worden beschouwd,’ aldus de jury.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.