‘Verhoog de maximum uurprijs’

Uit het praktijkonderzoek naar het kosteneffect van de bkr-maatregel voor baby's komt, net als in het SEO-onderzoek, naar voren dat kinderopvangaanbieders duurder uit zullen zijn. Gemiddeld 7,3 procent, berekende Buitenhek. Maar zoom je in op de kleine aanbieder (en dat is 80 procent van het aantal organisaties), dan zie je forse uitschieters naar boven. Een derde krijgt te maken met een kostenstijging van 10 procent of hoger.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Thinkstock
Premium
Premium

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.