Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties4

Hoe ga je om met wanbetalers?

Niet-betalende klanten vormen een steeds meer voorkomend probleem in de kinderopvang. Hoe voorkom je dat uitstaande bedragen steeds verder oplopen? En wanneer neem je een gerechtsdeurwaarder in de hand?
Hoe ga je om met wanbetalers?
Foto: ANP Xtra

Gerechtsdeurwaarder

Registreren

4 REACTIES

  1. Als kleine organisatie kregen wij te maken met een gezin met 2 peuters bij ons op de peuterspeelzaal. Het gezin verhuisde en wij bleven zitten met een vordering van bijna 600 euro. We hebben een incassoburo ingeschakeld, het lukte hen niet te incasseren. (Scheiding, schulden) we kunnen een traject aangaan om alsnog ons geld te krijgen. De kosten van dit traject overstijgen de kosten van de vordering, waarbij het ook nog niet zeker is of er tot betalen wordt overgegaan (schuldsanering) wij komen simpelweg onder aan de schuldenlijst te staan. Uiteindelijk is de ondernemer dus degene die aan het kortste eind trekt, afgezien van de tijdlijn

  2. Lees alle reacties

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.