In het verleden bood ik dan altijd een grote slagroomtaart aan met daarop het rapportcijfer. Anno 2019 kan dat natuurlijk niet meer, maar ook de afgelopen jaren heb ik de taart ingewisseld voor een blender en elektrische kookplaat. Dit jaar hadden de managers een stoomkoker bedacht. Elk jaar een duurder cadeau haha, maar dat dat mag ook wel voor onze gezonde organisatie met een hoge klanttevredenheid.
Dit jaar waren de ‘beste’ locaties zeer aangenaam verrast. Vooral omdat ze het niet hadden verwacht. Zo werkte een peuteropvanglocatie dit jaar met een geheel nieuw team, vanwege ziekte van de twee vaste medewerkers. Spontaan sprongen de tranen in de ogen van een van de nieuwe medewerkers. Een mooier compliment kan je niet hebben na afgelopen jaar.
‘Alle locaties hebben mooie cijfers behaald’
Ook het beste kinderdagverblijf was zeer verbaasd dat zij in de prijzen vielen, na een moeilijk jaar met zeer hoge werkdruk en veel zorgkinderen. Ze hadden nota bene het hoogste rapportcijfer van ons hele bedrijf, maar liefst een 8,7!
Onze administratie kreeg ook een mooie stoomkoker. We hebben natuurlijk maar 1 administratie, maar als je weer een 8,6 behaald is dat zeker een felicitatie waard.
Na het rondje cadeautje rondbrengen reed ik ook zeer tevreden terug naar kantoor. Vooral omdat alle locaties mooie cijfers hebben behaald. Chapeau! Ook ouders heel erg bedankt voor de mooie cijfers.
‘Ik nam deel aan een zeer interessante bdKO bijeenkomst over het brein. Hoe blijf je als directeur ondernemend, innovatief en open voor veranderingen? En hoe neem je medewerkers daarin mee?’ Lees de vorige blog van Jolanda