Je wilt er liever niet aan denken, maar het kan gebeuren: van de ene op de andere dag komt een kind niet meer op de groep, omdat het ernstig ziek is. Het is afwachten of het kind nog terugkomt. Hoe handel je dan als pedagogisch professional? Wat vertel je de andere kinderen? En hoe betrek je de ouders van deze kinderen? ‘Wees altijd eerlijk.’
Hopelijk

