Quickscan om huisvesting kinderopvang te verbeteren

Toen ze bij kinderopvangorganisatie Vlietkinderen (Voorburg) aan de slag wilden met het verbeteren van de huisvesting, merkten ze dat er weinig ondersteunende methodes waren. Met hulp van een adviesbureau vertaalden ze een quickscan voor het onderwijs naar de kinderopvang. Daardoor weten ze nu waar de prioriteiten liggen.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Fotolia

Het gebouw waarin je kinderen opvangt, bepaalt voor een deel de kwaliteit van de opvang. Het is ook het visitekaartje van je organisatie. Maar ondanks goede voornemens, merkten ze bij Vlietkinderen dat de klad er een beetje ingekomen was. De locaties waren aan de buitenkant herkenbaar, met vlaggen en het logo op de ramen, maar eenmaal binnen kon een bezoeker niet het verschil zien tussen een locatie van Vlietkinderen of die van de concurrent. ‘We hadden onze managers misschien iets te veel ruimte gegeven om hun eigen keuzes te maken’, vertelt Yvonne Bood, marketing communicatie Adviseur. ‘We vroegen ons af

0
933

Wilt u dit premium artikel verder lezen?

Sluit eenvoudig een gratis proefmaand af of neem een abonnement om dit artikel en alle andere premium berichten onbeperkt te lezen.

Bent u al abonnee? Log dan in en lees verder.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.