In de knel door klantgerichte actie

Locatiemanagers komen soms in een lastige spagaat terecht tussen klantgerichtheid en hun maatschappelijke verantwoordelijkheid. Bij ZO Kinderopvang kunnen ze erover meepraten. ‘Ouders kunnen allerlei zorgen hebben, daar moet je mee dealen.’

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

Eind december kwam ZO Kinderopvang op een negatieve manier in het nieuws. De organisatie zou zich ‘stigmatiserend over vluchtelingen’ hebben uitgelaten. Nadat de lokale partij SP Tholen haar verontwaardiging had uitgesproken, buitelden nieuwsberichten in de lokale media over elkaar heen en was een rel geboren.

Aanleiding was een mailing die de locatiemanager van locatie Tholen had rondgestuurd naar ouders, in reactie op de komst van een taalcentrum voor erkende vluchtelingen naast een van de bso- en peuterspeelzalen. In de brief werd gesproken van een extra slot op de deuren en beloofd dat er geen overlap was tussen openingstijden en

0
5

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.