Let op: de informatie in dit artikel is ten minste vijf jaar oud

Veel gestelde vragen

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

Veel gestelde vragen over abonnementen

– Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
U vindt uw abonnementsnummer op uw acceptgirokaart of op de adressticker van uw tijdschrift.

– Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd.

– Wanneer eindigt mijn abonnement?
Voor de tijdschriften geldt: u vindt de looptijd en de vervaldatum van uw abonnement in de bevestigingsbrief die u bij het aangaan van het abonnement van ons ontvangt. Uiteraard u kunt deze datum ook opvragen bij onze Klantenservice (Tel. 0314 – 358 358).

– Hoe zeg ik het abonnement op een tijdschrift op?
U dient een beëindiging van uw abonnement uiterlijk 30 dagen voor de vervaldatum van uw abonnement aan onze Klantenservice door te geven. Dit kan op drie manieren:

Schriftelijk door een brief te sturen naar:
Reed Business bv
Klantenservice
Postbus 808
7000 AV DOETINCHEM

Telefonisch via nummer: 0314 – 358 358

Per e-mail via klantenservice@reedbusiness.nl

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.