Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen over abonnementen

– Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
U vindt uw abonnementsnummer op uw acceptgirokaart of op de adressticker van uw tijdschrift.

– Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd.

– Wanneer eindigt mijn abonnement?
Voor de tijdschriften geldt: u vindt de looptijd en de vervaldatum van uw abonnement in de bevestigingsbrief die u bij het aangaan van het abonnement van ons ontvangt. Uiteraard u kunt deze datum ook opvragen bij onze Klantenservice (Tel. 0314 – 358 358).

– Hoe zeg ik het abonnement op een tijdschrift op?
U dient een beëindiging van uw abonnement uiterlijk 30 dagen voor de vervaldatum van uw abonnement aan onze Klantenservice door te geven. Dit kan op drie manieren:

Schriftelijk door een brief te sturen naar:
Reed Business bv
Klantenservice
Postbus 808
7000 AV DOETINCHEM

Telefonisch via nummer: 0314 – 358 358

Per e-mail via klantenservice@reedbusiness.nl

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.