Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties2

Tijd voor een positief geluid over kinderopvang

Positief

Als

Registreren

2 REACTIES

  1. Inderdaad goede actie. Wat ik de laatste 2 jaar te veel zie van KO organisaties is de focus op flexibele opvang als oplossing voor teruglopende vraag bij ouders.
    De focus op pedagogische kwaliteit, welke de jaren daarvoor goed was ingezet ,heeft men weer weer door een financiele focus vervangen. Ik heb een trend gezien van sterke focus op prijs en aanbod van flexibele opvang, de zogeheten parkeermeteropvang,
    Hiermee denkt men tegemoet te komen aan wensen van ouders.
    Dit staat haaks op de een van de belangrijkste pijlers van pedagogische kwaliteit nl. ‘stabiele groepen’. Mijn overtuiging is dat ouders echt niet voor een dubbeltje goedkoper gaan switchen. Ze willen met een goed gevoel hun kinderen kunnen achterlaten. En dit zit hem in deze pedagogische KWALITEIT.
    Joke Bakker/Pedagoog
    Sankofa gezins- en opvoedcoach

  2. Lees alle reacties
  3. Positief nieuws over de kinderopvang is van groot belang. Kinderopvang heeft een belangrijke waarde in de maatschappij die niet altijd gezien wordt. Er gebeuren zoveel leuke dingen in de kinderopvang. De medewerkers zijn altijd superbetrokken bij de kinderen, altijd bezig leuke activiteiten te bedenken, de kinderen een leuke dag te bezorgen en tegelijkertijd werken we aan het vergroten van de vaardigheden van de kinderen. De blogsite http://www.kovisie.nl heeft zichzelf o.a. ten doel gesteld: het positief profileren van de kinderopvang. Diverse blogartikelen gaan over de waarde van de kinderopvang. Over de leuke en positieve zaken die in de kinderopvang spelen. Het lezen waard en de kinderopvang is het zeker waard om nog veel meer positief in het nieuws te komen. Laten we daar allemaal aan meewerken!!

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.