In welke markt zit u?

Wat maakt u anders dan andere aanbieders? Wat kunt u doen om een heel eigen markt te creëren? In een reeks van vijf artikelen laat bestuurs- en bedrijfskundige Ronald van Rooden u op een andere manier kijken naar uw markt en uw eigen organisatie. Zeven stappen die u kunt zetten om te komen tot uw eigen, unieke positie in de kinderopvang. Deze maand stap 2: Kies uw eigen markt.
https://static-content.springer.com/image/art%3A10.1007%2Fs41190-017-0081-0/MediaObjects/41190_2017_81_Fig1_HTML.jpg

Als ondernemer geeft u het antwoord op de belangrijke vraag: In what business are we in? Zo op het oog een makkelijke vraag, maar het is minder simpel dan het lijkt. Het antwoord bepaalt namelijk hoe u zich kunt positioneren in de markt. Is een vulpen schrijfgerei, een communicatiemiddel of een luxe artikel? Drie mogelijkheden, met drie verschillende manieren om

0
44

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in