Google Adwords voor beginners

Het gebruik van Google Adwords biedt veel mogelijkheden voor het aantrekken van nieuwe klanten en het verhogen van de naamsbekendheid. Kinderopvangondernemers maken daar nog maar heel weinig gebruik van. Josseling Volkers (IMKK) geeft tips over het inzetten van deze onlinemarketingmethode.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

Google Adwords is het advertentieplatform van Google. Wanneer je een zoekterm ingeeft in Google staan er bovenaan de pagina maximaal vier advertenties voordat de ‘organische’ resultaten geplaatst worden. Aangezien de meeste mensen een pagina van boven naar onder lezen is het zeer interessant om in dit lijstje te staan. Ook bieden de advertenties meer mogelijkheden voor het vertonen van bijvoorbeeld je ‘unique selling points’ (USP’s) en je telefoonnummer.

Google Adwords werkt met een soort veilingsysteem. Een adverteerder kan opgeven wat hij maximaal bereid is om te betalen voor een klik naar zijn website. Wanneer iemand een zoekterm ingeeft wordt

0
18

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.