Jolanda Rikers – Tevreden klanten

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

De afgelopen maand zijn we weer druk in de weer geweest met de jaarlijkse klanttevredenheidsmeting. Altijd weer een spannend moment; doen we het beter dan afgelopen jaar? wie is het beste kinderdagverblijf, peuterspeelzaal, BSO? Alhoewel nog dagelijks respons binnenkomt, kunnen we via internet de data al raadplegen en hierover ben ik zeker niet ontevreden. Het algemene rapportcijfer is wederom gestegen naar 7,9, weliswaar maar met 0,1 punt, maar toch! Deze stijging wordt hoofdzakelijk gerealiseerd door hogere scores op de thema’s hygiëne, flexibiliteit, communicatie en klachtenafhandeling. Allemaal thema’s die ouders ook belangrijk vinden. Opvallend is de peuterspeelzalen weer hoger scoren dan de kinderdagverblijven en BSO, namelijk 8 ten opzichte van 7,7. Al met al kunnen we weer tevreden met vakantie. Na de vakantie staat de medewerkerstevredenheidsmeting weer voor de deur. Ben benieuwd.

 

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.