Jolanda Rikers – Let’s go digital

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

Dat was het centrale thema van de BDKO-conferentie gisteren. Een thema dat mij als ‘digibeet’ erg aanspreekt, want ik wel het wel allemaal graag leren. Met hooggespannen verwachting maakte ik hiervoor graag de 3 uur durende trip naar het centraal gelegen Amstelveen…

Ik was aangenaam verrast van de interessante presentatie van Gerard Duursma, die concrete verbetertips presenteerde waarmee je je website meer van deze tijd kunt maken. Daar kan ik zeker wel wat mee. Ook Jerry van Leeuwen inspireerde mij met zijn do’s en dont’s op het gebied van social media. Ik ben het dan ook met hem eens dat met name de kinderopvang iets moet met deze nieuwe media, omdat onze klant altijd jong blijft. Ik heb me dan ook meteen opgegeven voor de zogenaamde hotspot (ander woord voor workshop) social media onder zijn bezielende leiding.

De kinderopvang moet iets met social media,
omdat onze klant altijd jong blijft

De enige partij die mij enigszins tegenviel was de BDKO. Op mijn vraag waarom in het werkplan geen enkele activiteit op het gebied van sociale media stond, kreeg ik het toch wel onbevredigende antwoord dat ze daar wel over hadden nagedacht maar het uiteindelijk niet hadden opgenomen. Daarvoor was dan die hotspot…. Desalniettemin reed ik gisteren tevreden terug, vooral nadat ik op de informatiemarkt van de conferentie de nieuwe APP van tik-tik had gezien. Top!

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.