Op ons recente actie voor en gratis Ipad reageerde helemaal niemand! Hoe nu verder? In ons MT opperde onze financieel manager om op huisbezoek bij aanstaande ouders te gaan. Het aantal zwangerschappen in onze regio is goed te overzien en de dienst kinderopvang verdient deze ‘personal touch’, zeker als je het eerste kindje krijgt.
Onze bestaande klanten benaderen we ook steeds vaker persoonlijk vanuit onze pedagogische medewerkers. We hebben immers een vertrouwensrelatie opgebouwd en onze tevreden ouders zijn misschien best bereid om extra dagdelen af te nemen.
‘Je krijgt maar één kans voor een eerste indruk’
De uitdaging is nu om prospects die niet bekend zijn met product kinderopvang te overtuigen van het belang van kinderopvang voor hun kind. Hoe we het gaan aanpakken wordt nog nader uitgewerkt. Je krijgt namelijk maar één kans voor een eerste indruk en die moet goed zijn, want als ouders een andere vorm van opvang organiseren switchen ze niet graag.
De vorige keer schreef Jolanda een weblog over de studiereis Customer Excellence. ‘We hadden hiervoor 3,5 uur, maar na een voorstelrondje met onze persoonlijke klantervaringen, bleef nog maar 2,5 uur over. Lees meer >>