Hoe haal je de niet-klant binnen?

Onbekend maakt onbemind. Terwijl gebruikers van kinderopvang tevreden zijn over de kwaliteit, hebben niet-klanten een veel negatiever beeld. Duur, niet veilig, en te weinig aandacht voor de kinderen zijn de bezwaren. Dat blijkt uit recent onderzoek van het Sociaal Cultureel Planbureau. Hoog tijd om te werken aan een beter imago van kinderopvang. Managers rollen de mouwen op.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Foto: Carla Overduin
Premium

Het imagoprobleem wordt door sommige

Premium

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.