Een groene buitenruimte als visitekaartje

Veel kindcentra willen graag een natuurlijke buitenruimte, maar hikken aan tegen de kosten. Toch hoeft het niet altijd meteen een grote ingreep te zijn. En de voordelen van een groene buitenruimte zijn groot. Als visitekaartje, maar ook in pedagogisch opzicht.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

Ouders lopen er warm voor: een prachtige groene tuin met hoog opgeschoten planten, natuurlijke spelelementen en een duurzame uitstraling. Bij hun zoektocht naar een opvangplek geeft de buitenruimte vaak de doorslag. ‘De buitenruimte is een marketinginstrument’, bevestigt Pim Lage Venterink, accountmanager bij BTL. Het bedrijf ontwerpt, realiseert en onderhoudt groene buitenruimtes. Kindcentra en scholen zijn belangrijke klanten. ‘Buiten is het verlengstuk van binnen.’

Veel kindcentra die toe zijn aan een upgrade van hun buitenruimte omdat die te oud of te stenig is, overwegen die eens flink te vergroenen. Want ‘natuurlijk spelen’ is bezig aan een opmars. Het Jaar van de

0
13

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.