Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Jolanda Rikers – Tevreden klanten?

Het hebben van tevreden klanten is een belangrijke strategische doelstelling van Kinder Opvang Kerkrade (KOK). Onze norm ligt op een 8. Dit jaar was het extra spannend, omdat we van bureau zijn geswitcht; we zitten nu bij Vivoj-Radar.

Extra spannend
Het grote voordeel van dit bureau is dat zij benchmarkgegevens hebben; nadeel is dat de data ruim een maand later pas beschikbaar komen. Dat was dus extra spannend. Groot was dan ook de opluchting toen bleek dat het rapportcijfer wederom was verbeterd van een 8,0 naar een 8,1. Een van de peuterspeelzalen behaalde maar liefst een 8.8!. Alle kinderdagverblijven scoorden 0,3 hoger dan de vorige keer; gemiddeld een 8,1. De beste BSO behaalde een 8,2. Op alle onderwerpen scoorden we hoger dan de benchmark.

KOK-mok
Alle reden voor een felicitatie! Daarom heeft iedereen een originele KOK-mok gekregen. Ook de respons is sterk verbeterd naar ruim 46% (2007:30%). Deze ‘beste locaties’ zijn in het zonnetje gezet met een oorkonde en een ‘gezonde’ taart. Eind augustus starten we weer met ons jaarlijks medewerkerstevredenheids-onderzoek. Ben benieuwd of deze scores ook hoger zijn dan vorig jaar.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.