Webinar Belastingdienst over aanleveren gegevens

Op 14 en 19 mei organiseert de Belastingdienst twee webinars voor kinderopvangorganisaties en gastouderbureaus over de gewijzigde levering van opvanggegevens.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
AdobeStock

De webinars vervangen de informatiebijeenkomsten over dit onderwerp die in maart werden afgelast vanwege het coronavirus.

De webinars zijn bedoeld voor alle kinderopvangorganisaties en gastouderbureaus die nog nooit gegevens aan de Belastingdienst hebben geleverd of nog niet de nieuwe gegevensset aanleveren.

Veranderingen

De Belastingdienst heeft eind 2019 een brief verstuurd aan alle kinderopvangorganisaties, waarin de invoering dan wel veranderingen in het leveren van gegevens is aangekondigd. Door deze wijzigingen kan de Belastingdienst de dienstverlening aan ouders verbeteren.

Tijdens de webinars komen daarnaast de achtergrond van de wijzigingen aan bod, wat de gegevenslevering praktisch gaat inhouden en hoe de Belastingdienst ondersteuning kan bieden aan kinderopvangorganisaties op het moment dat er gegevens worden aangeleverd. Er is ook de gelegenheid om vragen te stellen.

Beide webinars geven dezelfde informatie en duren ongeveer een uur en zijn te volgen via computer, laptop, tablet of mobiele telefoon. Meld je hier aan voor één van de webinars.

Donderdagmiddag 14 mei 14:00
Aanmelden: https://channel.royalcast.com/webcast/belastingdienst/20200514_1/

Dinsdagavond 19 mei 20:00
Aanmelden: https://channel.royalcast.com/webcast/belastingdienst/20200519_1/

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.