Valse recensies

Reputatie is alles in de kinderopvang! Ouders geven hun kind, het belangrijkste in hun leven, gedurende een groot deel van de dag uit handen aan derden. Gevoel speelt daarbij een belangrijke rol. Vaak wordt in de omgeving geïnformeerd naar de reputatie van kinderopvangorganisaties en wordt gekozen voor degene waar men de beste signalen over krijgt en het beste gevoel bij heeft. De rol van internet en recensies, bijvoorbeeld via Google, worden steeds belangrijker. Wat nou als er een derde (bijvoorbeeld iemand waar je ruzie mee hebt of een oud-medewerker) bewust negatieve recensies plaatst? In dat verband is een recente uitspraak van de rechtbank Amsterdam (25 oktober 2017) interessant.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Premium
Premium

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.