Onenightstands

Bent u van de onenightstands? Of kiest u voor het huwelijk? Wat een vreemde vraag denkt u wellicht. Een klant vroeg mijn advies over hoe je klanten langdurig aan je organisatie bindt.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

En dat is exact waar deze vraag over gaat. Kinderopvangorganisaties investeren vaak veel in de ‘verovering’, ofwel het binnenhalen, van de klant. Wel vier keer meer dan in het behouden van de klant! Dat is op zich ook niet zo gek na een jarenlange crisis waar we langzaam uitklimmen. Maar moet de relatie met uw klant geen langdurige zijn? Zie het als een huwelijk waar je structureel tijd en energie insteekt om dat te laten slagen. In het begin tast je elkaar nog wat af. Wat zijn de behoeftes van de klant en wat kunt u daarin bieden? Langzaamaan raak

0
11

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.