Immers, OC-leden zijn zeer betrokken bij onze organisatie, maar ook positief kritisch. Ze denken graag mee over mogelijke verbeteringen in ons bedrijfsproces, maar ook hoe we meer klanten, lees kinderen, kunnen bereiken. Ik heb getracht om deze superpromoters te enthousiasmeren voor gezinsuitbreiding of in ieder geval onze organisatie actief aan te bevelen bij hun vrienden en bekenden.
‘HKZ-audit zit in de haarvaten van onze medewerkers’
Hoe meer kinderen in de opvang, hoe leuker het wordt in Kerkrade. Deze week hebben we bovendien een mooi compliment tijdens de HKZ-audit gekregen van Keurmerk. Blijkbaar zit HKZ al zo in de haarvaten van onze medewerkers, dat Keurmerk ons adviseert om voortaan te spreken van het KOK-kwaliteitsysteem. Onze medewerkers verdienen dus ook de titel superpromoters. Proficiat allemaal en zegt het voort of plant u voort.
De vorige keer schreef Jolanda een weblog over de promotie-uitingen van de kinderopvang: ‘Op ons recente actie voor en gratis Ipad reageerde helemaal niemand! Hoe nu verder?’ Lees meer>>