Succesvolle marketing is altijd 360 graden’

Gelukkig liggen de crisisjaren in de kinderopvang weer achter ons en zien we stabilisatie, groei en zelfs weer wachtlijsten. Toch heeft de crisis de kinderopvang ook iets goeds gebracht: marketing was nog nooit zo cruciaal. Marketingexpert Daisy Kuipers van Het Aktie Atelier geeft tips.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

Inzet van marketing online en offline blijft altijd een essentieel onderdeel van uw bedrijfsvoering. Net als het bepalen van uw onderscheidend vermogen. Ook in goede tijden. En dat marketing meer beslaat dan een mooie website of goede brochure leg ik u graag uit. Succesvolle marketing draait volgens mij om een 360 gradensystematiek. Een aantal tips.

Waaróm

0
166

Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?

De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees. Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.

Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie abonnement.

Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.