CompaNanny wint prijs klantloyaliteit

CompaNanny kinderopvang heeft de Beleving Award voor hoogste klantloyaliteit gewonnen. Daarnaast viel zij ook in de prijzen als organisatie met de beste klantbeleving in de publieke sector. De award is een inititaitef van Integron, een Rotterdams onderzoeksbureau op het gebied van tevredenheidsonderzoeken.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
CompaNanny wint prijs klantloyaliteit

CompaNanny kinderopvang is opgericht in 2003 in Amsterdam met een tiental kinderdagverblijven en buitenschoolse opvanglocaties in de Randstad. De organisatie is ook gestart met een flexibele thuisservice waarbij een nanny bij de klant thuis de kinderen opvangt.


Prestatie

De winnende kinderopvangorganisatie liet met haar hoge score op klanttevredenheid en loyaliteit de 500 deelnemende bedrijven achter zich. Er waren prijzen voor de best presterende organisaties van Nederland in 2012 op het gebied van medewerker-, klant- en facilitybeleving. Integron baseert de uitslag op alle klanttevredenheidsonderzoeken die zij vorig jaar hebben uitgevoerd. CompaNanny won ook vorig jaar de prijs voor de hoogste klantloyaliteit.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.