Blog Jolanda Rikers – Tevreden directeur

In tegenstelling tot recente negatieve berichtgeving over de kwaliteit van de kinderopvang, scoort Kinder Opvang Kerkrade (KOK) weer hoog bij haar klanttevredenheidsmeting 2013. Het externe bureau Vyvoj heeft onlangs de Benchmark Kinderopvang uitgevoerd. KOK heeft bij deze objectieve meting een algemeen rapportcijfer van 8,3 behaald.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Blog Jolanda Rikers - Tevreden directeur

Dit cijfer is hoger dan de vorige meting in 2011. Bovendien scoren alle dienstsoorten kinderdagverblijven (KDV), buitenschoolse opvang (BSO) en peuterspeelzalen ruim boven de landelijke benchmark (100 bedrijven en 100.000 klanten). Ditzelfde geldt ook voor de Stichting Peuterwerk Landgraaf (SPL), waarmee KOK bestuurlijk is gefuseerd.

Traditioneel reiken we bij elke klanttevredenheidsmeting taarten en oorkondes uit voor het beste kinderdagverblijf, BSO en peuterspeelzaal. De beste scores werden dit jaar gerealiseerd door kinderdagverblijf Steltloper (8,2), BSO D’r Durpel, al voor de vierde keer (8,5) en peuterspeelzaal Rakkertjes (9!). Dit leverde weer zeer tevreden medewerkers bij deze locaties  op. Andere medewerkers waren helaas teleurgesteld. Over twee jaar is pas weer een nieuwe meting met nieuwe kansen.


Traditioneel reiken we bij elke klanttevredenheidsmeting taarten en oorkondes uit voor het beste kinderdagverblijf, BSO en peuterspeelzaal

Tegelijkertijd met de klanttevredenheidmeting hebben we ook door Vyvoj de tevredenheid een meting uitgevoerd. Hieruit blijkt dat onze medewerkers KOK waarderen met een 7,8. Dit is natuurlijk aanzienlijk lager dan de klanttevredenheid, maar wel weer hoger dan de benchmark (7,2). Dus ik ben ook heel tevreden.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.