Dit cijfer is hoger dan de vorige meting in 2011. Bovendien scoren alle dienstsoorten kinderdagverblijven (KDV), buitenschoolse opvang (BSO) en peuterspeelzalen ruim boven de landelijke benchmark (100 bedrijven en 100.000 klanten). Ditzelfde geldt ook voor de Stichting Peuterwerk Landgraaf (SPL), waarmee KOK bestuurlijk is gefuseerd.
Traditioneel reiken we bij elke klanttevredenheidsmeting taarten en oorkondes uit voor het beste kinderdagverblijf, BSO en peuterspeelzaal. De beste scores werden dit jaar gerealiseerd door kinderdagverblijf Steltloper (8,2), BSO D’r Durpel, al voor de vierde keer (8,5) en peuterspeelzaal Rakkertjes (9!). Dit leverde weer zeer tevreden medewerkers bij deze locaties op. Andere medewerkers waren helaas teleurgesteld. Over twee jaar is pas weer een nieuwe meting met nieuwe kansen.
Traditioneel reiken we bij elke klanttevredenheidsmeting taarten en oorkondes uit voor het beste kinderdagverblijf, BSO en peuterspeelzaal
Tegelijkertijd met de klanttevredenheidmeting hebben we ook door Vyvoj de tevredenheid een meting uitgevoerd. Hieruit blijkt dat onze medewerkers KOK waarderen met een 7,8. Dit is natuurlijk aanzienlijk lager dan de klanttevredenheid, maar wel weer hoger dan de benchmark (7,2). Dus ik ben ook heel tevreden.