Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties2

Ongemakken Risicomonitor melden

Ongemakken Risicomonitor melden

Nog steeds ondervinden gebruikers van de digitale Risicomonitor ongemakken bij het systeem. FCB Dienstverlenen en Arbeidsmarktvraagstukken erkent dit ook en roept gebruikers op om vragen en problemen te melden via post@fcb.nl

Veel gebruikers
Begin 2010 werd de Risicomonitor gepresenteerd. De behoefte aan een eenvoudig en digitaal systeem om risco’s in de kinderopvang te inventariseren is groot. Inmiddels maken 1400 organisaties gebruik van de Risicomonitor en zijn er al 20.00 gebruikers. Hoewel het initiatief van de Risicomonitor wordt toegejuicht zijn er nog wel problemen. Zo zou de Risicomonitor niet minder tijd in beslag nemen dan het oude systeem en worden er nog steeds vragen voorgelegd die niet relevant zijn voor de specifieke organisatie.

Nieuwe functies
Naar aanleiding van de opmerkingen heeft het FCB al enkele functies toegevoegd. Vooral voor het beheer van grote organisaties met het organisatieaccount worden de mogelijkheden uitgebreid. Alle nieuwe functies staan vermeld op de homepage van de Risicomonitor.

2 REACTIES

  1. Als de actielijst niet werkt, dan kun je alleen maar inventariseren. het specificeren van de actie kan niet. het is ook niet mogelijk om de arbocyclus te registreren, je kunt niets doen met het plan van aanpak en dat is nou net de tool waarmee je het overzicht actueel houdt. Nu moet je dus de actieplannen opslaan en daar handmatig de boel aanpassen en achteraf, als het nodig is, de inventarisdatie aanpassen. veel administratie. voor mij is het als beheerder moeilijk om de verschillende locatie verantwoordelijken gemotiveerd te houden.

  2. Lees alle reacties
  3. Als de actielijst niet werkt, dan kun je alleen maar inventariseren. het specificeren van de actie kan niet. het is ook niet mogelijk om de arbocyclus te registreren, je kunt niets doen met het plan van aanpak en dat is nou net de tool waarmee je het overzicht actueel houdt. Nu moet je dus de actieplannen opslaan en daar handmatig de boel aanpassen en achteraf, als het nodig is, de inventarisdatie aanpassen. veel administratie. voor mij is het als beheerder moeilijk om de verschillende locatie verantwoordelijken gemotiveerd te houden.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.