Gelukkig liggen de crisisjaren in de kinderopvang weer achter ons en zien we stabilisatie, groei en zelfs weer wachtlijsten. Toch heeft de crisis de kinderopvang ook iets goeds gebracht: marketing was nog nooit zo cruciaal. Marketingexpert Daisy Kuipers van Het Aktie Atelier geeft tips.
Premium
Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?
De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees.
Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en
hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website,
inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.
Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang
magazine artikelen
lezen?
Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie
abonnement.
Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in